عملکرد کلیه 13٪ اما نه دیالیز می توانید چه مدت می تواند من زندگی می کنند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عملکرد کلیه 13٪ اما نه دیالیز می توانید چه مدت می تواند من زندگی می کنند

عملکرد کلیه 13٪ اما نه گرفته شود کلیه دیالیز چه مدت می تواند VivirSi 13٪ و دیالیز یک گزینه برای چه مدت می تواند یک فرد زندگی نمی کنند؟ به طور کلی، برای کسانی که با عملکرد کلیه 13٪ است، که قرار به دیالیز، اما به دلیل برخی از دلایل که برخی از مردم نمی توانند، پس از آن برای این بخش از چه مدت مردم می توانند برای زنده ماندن؟ جایگزین دیگری که می تواند کمک به دیگر زندگی می کنید بدون دیالیز وجود دارد؟

چه مدت می تواند شما زندگی می کنند بیمار با عملکرد کلیه 13٪ بدون دیالیز؟

در درمانگاه، عملکرد کلیه از 13٪ در مرحله نهایی بیماری کلیوی به عنوان uremia.En شناخته شده است این مرحله مردم خواهد شد بسیاری از نشانه ها و عوارض تجربه، اگر آنها می توانند دیالیز را ندارد (شما می توانید از بین بردن تمام علائم و کمک به مردم برای زندگی بهتر)، بیماری ممکن است می رود سریع تر، حتی چند هفته عملکرد کلیوی کاملا از دست داده بود. به طوری که به معنی مردم تنها می تواند چند هفته بدون دیالیز زندگی می کنند.

درمان های جایگزین که به افراد کمک با عملکرد کلیه 13٪ به زندگی طولانی تر چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، مردم دیگر نمی تواند زندگی می کنند بدون دیالیز، اما این مردم todo.Si می توانید برخی از گزینه های دیگر قبل از عملکرد کلیه به طور کامل از دست داده، پیدا کردن ممکن است فرصتی برای بهبود آن را ندارید، بنابراین، برای زندگی دیگر، حتی بدون کمک دیالیز.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر ترین است که می تواند کمک به مردم دیالیز جلوگیری و یا می توانید از آن را به آرامی از طریق بهبود عملکرد renal.Si شما علاقه مند در آن و یا می خواهند بدانند که جزئیات بیشتر خلاص شدن از شر است، ما از شما دعوت آنلاین دکتر ما تماس به طور مستقیم، ما اطلاعات را به شما به صورت رایگان ارائه می کنند.

اگر شما سوال دیگر در مورد دیالیز یا نیاز به کمک در بهبود عملکرد کلیه، که می تواند برای ما پیام بگذارید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: